luni, 27 octombrie 2008

Poveste

“Ne-am întâlnit întâmplător în poveste
tu ''te scriai ''..eu te citeam
cum că în lume
doar inima ta şi inima mea înca mai este
si noi ne iubeam, ne iubeam în poveste
apoi te-am zarit ca pe-o pasăre-n zbor
în colţuri de cer ...printre nori
cu sărutarea-mi pe talpa ta de picior
cu inima-ţi în tinereţe de flori
vom fi curs ciudat înspre creste
ca o apă întoarsă din drum
erau nebunii în poveste
spre anii ce vin, din anul de-acum ...”
(Toma)

Când muguri de fluier troznesc
în primăveri rătăcite de timp,
când săgeţi de-ntuneric albesc
în miracol de anotimp
se ţes cu mii de fire de este
tainica, sfânta poveste...
eu îţi şopteam la ureche,
tu inventai culoarea la tâmple
din aurii metafore făceam pereche
mulaj de dans să se întâmple
pe-un portativ cu note de mister
noi
scriam acordul de poveste în eter....

Niciun comentariu: